Katarzyna Gut to specjalistka ds. relacji z klientem, która wnosi do VATAX ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, HR oraz doskonaleniu standardów obsługi. Jej podejście opiera się na budowaniu długotrwałych relacji opartych na zaufaniu oraz głębokim rozumieniu potrzeb biznesowych klientów.
Wykształcenie z zakresu zarządzania i rachunkowości uzupełnione wiedzą prawną (ze szczególnym uwzględnieniem prawa pracy), pozwala jej skutecznie wspierać przedsiębiorców w organizacji codziennego funkcjonowania firmy. Katarzyna dba nie tylko o jakość kontaktu z klientem, ale też o spójność komunikacji i komfort współpracy na każdym etapie.
Swoje umiejętności organizacyjne wykorzystywała także w pracy z sektorem publicznym i NGO, uczestnicząc w tworzeniu regulacji oraz organizując konkursy i konferencje. Prywatnie – entuzjastka literatury, jazdy na rolkach i muzyki rockowej.
Jak Katarzyna wspiera naszych klientów
- Buduje trwałe i oparte na zaufaniu relacje
Katarzyna doskonale rozumie potrzeby klientów i wie, jak zadbać o ich komfort i satysfakcję ze współpracy z VATAX – od pierwszego kontaktu po stałą opiekę.
- Dba o jakość komunikacji i obsługi
Z pasją rozwija standardy obsługi klienta, stawiając na przejrzystość, empatię i szybkie reagowanie na potrzeby firm.
- Łączy wiedzę z praktyką
Dzięki doświadczeniu w HR, finansach i prawie pracy, potrafi spojrzeć na wyzwania klientów kompleksowo i pomóc w ich codziennym funkcjonowaniu.
Wolisz porozmawiać?
